dijous, 22 de desembre del 2016

FEINA CATALÀ NADAL

Aquí teniu una pàgina web on hi ha diverses activitats per millorar el vostre català. Hi ha diverses tipus d'activitats, podeu anar provant i practicant amb totes.

ACTIVITATS CATALÀ LECTURA 6èB

P.D. Per veure si heu entrat al manco una vegada al blog, m'agradaria que al llibre dels jocs olímpics (el llibre de la dreta de dalt), el text que hi ha a l'activitat "Quan ho trigues a llegir-ho bé?" (el dibuix del cronometre), m'entreguis el dia 9 de gener el text copiat, i sense faltes, així que atents!!!

BON NADAL I DISFRUTAU LES VACANCES!!!

5 comentaris:

  1. Hola salva Soc en Julià. No trob on entrar per al text

    ResponElimina
  2. Salva jo he entrat a activitats català lectura 6èB, i está en blanc, no entra a cap lloc.

    ResponElimina
  3. Hola Salva soc en Julià desde l'ordinador del mwunpare ja m'ha deixat era la tablet que fallaba.

    ResponElimina
  4. HOLA SALVA SOC EN JOSEP. ERA PER DIRTE QUE LA MEVA MARE I JO HO HEM INTENTAT DE TOTES LES FORMES DISPONIBLES A CASA I NO HEM POGUT ENTRAR A LA PÀGINA DE LECTURA DE CATALÀ.
    GRACIES SALVA

    ResponElimina
  5. Bon día salva no me deixa ficarme a la página

    ResponElimina